مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-07سياسي

لزوم نظارت جهاد کشاورزی بر بازار مرغ و صیانت از امنیت غذایی مردم


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:امکانات کشور باید در اختیار تولید اقلام اساسی و مدیریت بازار گوشت و مرغ قرار گیرد و جهاد کشاورزی باید از امنیت غذایی مردم به خوبی صیانت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره با اینکه تقوا بزرگترین و زیباترین سرمایه الهی و مایه امید، عاقبت بخیری و رستگاری است، گفت: تقوا باید در همه بخش های جامعه طنین انداز شود تا جامعه بتواند راه کمال و پیشرفت را طی کند.

امام جمعه اراک افزود: اساس دین بر معرفت است و معرفت هر قومی با تبعیت و پیروی از امام زمان خود ارزیابی می شود و لذا امروز همه باید پیرو ولایت و امامت زمان خود باشیم و نباید تحت تأثیر جوسازی ها و دروغ پردازی های دشمنان قرار گیریم.

وی با اشاره به اینکه مکتب اهل بیت (ع) چراغ راه سعادت بشریت است، گفت: معیار سنجش انسان ها پیروی و تبعیت از مکتب اهل بیت (ع) است و مناسبت هایی چون عید غدیر و دهه امامت و ولایت زمینه های خوبی برای تبیین مکتب اهل بیت (ع) است که باید از آنها استفاده کرد.

دری نجف آبادی افزود: تمسک و توسل به سیره و مکتب اهل بیت (ع) راه نجات بشریت از توطئه های دشمنان، جلوگیری از ایجاد انحرافات اخلاقی و آلوده شدن به فرقه های نوظهور است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت جهاد کشاورزی بر بازار مرغ و صیانت از امنیت غذایی مردم

لزوم نظارت جهاد کشاورزی بر بازار مرغ و صیانت از امنیت غذایی مردم