مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-26اقتصادي

افزایش 5 برابری اعتبارات شهرداری های ایلام در حوزه اربعین


معاون استاندار ایلام از افزایش 5 برابری اعتبارات شهرداری های استان در حوزه اربعین خبر داد و گفت: حتی شهرداری هایی که در مسیر اربعین نیستند هم از اعتبارات اربعین استفاده می کنند.

- ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام از افزایش 5 برابری اعتبارات شهرداری های استان در حوزه اربعین خبر داد و گفت: حتی شهرداری هایی که در مسیر اربعین نیستند هم از اعتبارات اربعین استفاده می کنند.

مهندس سعید هژبری امروز دوشنبه 5 تیر در نشست با شهرداران استان اظهار کرد: در سال گذشته 40 میلیارد تومان در قالب اعتبار اربعین در بین شهرداری های استان توزیع شد که این اعتبار امسال به بیش از 5 برابر افزایش یافته است.

وی از توسعه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی استان ایلام به عنوان ارمغان های اربعین نام برد و تصریح کرد: برای ایجاد تحول در سیما و منظر شهری در استان، نیازمند همکاری، همراهی و اقدامات جهادی شهرداری های استان هستیم.

معاون استاندار ایلام بر استفاده حداکثری شهرداری ها از فرصت اربعین تاکید کرد و گفت: اعتباراتی که به منظور اربعین به شهرداری ها اختصاص می یابد، باید بلافاصله پس از دریافت به پروژه تبدیل شوند.

هژبری اعتبارات ماده 58 را صرفا مربوط به اربعین و انجام پروژه های این حوزه دانست و عنوان کرد: در ماده 39 ردیف تملک، اعتبارات خوبی تزریق شده که دست شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 برابری اعتبارات شهرداری های ایلام در حوزه اربعین

افزایش 5 برابری اعتبارات شهرداری های ایلام در حوزه اربعین