مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-27سياسي

اهدای بسته های لبخند مادری به چندقلوهای سراسر ایران


فرایند اهدای بسته های لبخند مادری بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور سرعت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدرضا دهقان، معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد با اشاره به اهدای بسته های لبخند مادری به چندقلوهای ایرانی، اظهار کرد: پس از فراخوان ثبت نام خانواده های دارای فرزند سه قلو و بیشتر در سامانه ایران جوان فرآیند اهدای بسته های لبخند مادری به این خانواده ها در سراسر کشور و به ویژه مناطق محروم و روستایی تسریع شده است.

 دهقان خاطرنشان کرد: توزیع بسته های لبخند مادری که از سال گذشته آغاز شده است، امسال و با طراحی سامانه ایران جوان با سرعت و جدیت بیشتری پیگیری می شود.

معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد در تشریح جزییات توزیع بسته های لبخند مادری گفت: از ابتدای سال جاری خانواده های دارای فرزند چندقلو نه فقط در تهران و مراکز استان ها که در شهرهای کوچکی مانند خدابنده در استان زنجان، الوند استان قزوین، گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد، بیجار استان کردستان و شیروان در استان خراسان شمالی بسته های لبخند مادری را برای هر یک از فرزندان شان دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: هر بسته لبخند مادری شامل 40 قلم ملزومات مورد نیاز نوزاد از بدو تولد تا یک سالگی به ازای هر یک از نوزادان، یک کارت هدیه 10 میلیون ریالی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بسته های لبخند مادری به چندقلوهای سراسر ایران

اهدای بسته های لبخند مادری به چندقلوهای سراسر ایران