مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 07:402023-06-24فرهنگي

31 تیر، آخرین مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های ایلام


رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام گفت: 31 تیر پایان مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان است.

- ایسنا/ایلام رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام گفت: 31 تیر پایان مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان است.

سجاد صیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جشنواره رسانه ای استان سال گذشته به علت برخی حساسیت ها این جشنواره برگزار نشد اما امسال این جشنواره با هدف تولید آثار فاخر، ایجاد رقابت سالم و حمایت از جامعه مطبوعاتی استان، با امید به رشد کمی و کیفی تولیدات محتوایی اهالی رسانه منتشر کرد.

وی گفت: حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه ای، ارتقای کمی و کیفی آثار تولیدی مکتوب و دیجیتال، ایجاد رقابت سالم بین اصحاب مطبوعات و تولید آثار فاخر و ارزشمند، تقویت فضای رسانه ای استان، ترغیب و تشویق اهالی رسانه برای ایجاد خلاقیت در تولید آثار رسانه ای، معرفی ظرفیت های رسانه ای و مطبوعاتی استان، ارج نهادن به فعالان حوزه اطلاع رسانی استان و ایجاد انگیزه برای استمرار فعالیت ها و گزینش آثار فاخر اصحاب قلم، بسترسازی برای پویایی و نشاط رسانه ای در استان، احیای ارتباط سازنده سازمان ها و نهادها با اصحاب رسانه، کشف و معرفی استعدادهای جدید در عرصه رسانه و ارتقای سطح دانش اهالی رسانه از اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 تیر، آخرین مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های ایلام

31 تیر، آخرین مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های ایلام