مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-14سياسي

آخرین وضعیت حجاج ایرانی در عربستان/ تاکید بر شنیدن حرف های زائران


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت گفت: مسئولان موظف اند در جمع زائران حاضر شوند و سخنان آنها را بشنوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این نشست که روز جمعه (23 تیر) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب درمکه تشکیل شد سرپرست حجاج ایرانی تصریح کرد: برخی گلایه های مطرح شده دربازدید از هتل ها باید بررسی شود و با رعایت عدالت، اگر به اشتباه حقی از زائر ضایع شده است ؛ جبران گردد.

وی تاکید کرد: اگر در این بازدیدها حرفی بیان و یا تصمیمی گرفته می شود باید دنبال گردد تا اعتماد مردم به مجموعه حج و زیارت حفظ شود چرا که بزرگترین سرمایه سازمان حج رضایتمندی و اعتماد مردم است.

سرپرست حجاج ایرانی سپس با ارائه توصیه هایی به کمیته مسکن سازمان حج و زیارت ، تصریح کرد: هتلی که نارضایتی زائران امسال را بدنبال داشته علل نارضایتی بررسی و در سال بعد از چرخه اجاره خارج شود.

در ادامه این جلسه سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت به اقدامات و پیگیری های صورت گرفته برای راه اندازی سفر عمره و آمادگی برای تفاهم با وزارت حج و عمره عربستان در این زمینه اشاره کرد و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هم تاکید کرد که در این خصوص با برنامه ریزی مناسب و پرهیز از شتاب زدگی عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت حجاج ایرانی در عربستان/ تاکید بر شنیدن حرف های زائران

آخرین وضعیت حجاج ایرانی در عربستان/ تاکید بر شنیدن حرف های زائران