مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-02سياسي

اجلاس ذاکران حسینی در کراچی برگزار شد


اجلاس ذاکران حسینی به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی برگزار و ذاکران حسینی ایالت سند پاکستان با قرائت اشعار و مرثیه سرایی، ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ابراز کردند.

- اجلاس ذاکران حسینی به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی برگزار و ذاکران حسینی ایالت سند پاکستان با قرائت اشعار و مرثیه سرایی، ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ابراز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی و با همکاری مجلس ذاکرین امامیه پاکستان، اجلاس ذاکران حسینی با حضور یکصد نفر از برگزیدگان ذاکران حسینی ایالت سند پاکستان در سالن کتابخانه خانه فرهنگ کشورمان برگزار شد.

سعید طالبی نیا، وابسته فرهنگی کشورمان در کراچی با نقل شرایط و وظایف خطبای حسینی از کتاب ارزشمند البکاء للحسین نوشته مرحوم آیت الله میرجهانی گفت: ذاکران حسینی باید الگوی شایسته ای در اندیشه و رفتار و گفتار خود برای جامعه باشند.

وی افزود: اتصال به مبدأ توحید، اخلاص در خطابه، دوری از مطامع دنیوی، پرهیز از تکبر و غرور و خودبینی، رعایت آداب اسلامی، همواره با وضو بودن، یاد نیک از علما و سایر وعاظ و ذاکرین، به زبان مردم و در حد فهم آنان حرف زدن، رعایت نماز اول وقت، برای خوشامد مخاطب سخن نگفتن، دوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس ذاکران حسینی در کراچی برگزار شد

اجلاس ذاکران حسینی در کراچی برگزار شد