مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:352023-06-22اقتصادي

چهارمحال وبختیاری در حوزه ایجاد اشتغال در مسیر درستی قرار گرفته است


معاون اشتغال وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: خوشبختانه چهارمحال وبختیاری در حوزه ایجاد اشتغال در مسیر درستی قرار گرفته و تمامی آمارهای سامانه رصد این موضوع را تصدیق می کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون اشتغال وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: خوشبختانه چهارمحال وبختیاری در حوزه ایجاد اشتغال در مسیر درستی قرار گرفته و تمامی آمارهای سامانه رصد این موضوع را تصدیق می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کریمی بیرانوند اول تیرماه در شورای اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری با اشاره به جزییات سامانه ملی رصد اشتغال، اظهار کرد: این سامانه بستری برای شفاف سازی آمار اشتغال استان است که استاندار و مدیران استانی بدون برگزاری جلسه نیز به صورت برخط و در هر ساعت شبانه روز می توانند وضعیت اشتغال استان را به تفکیک دستگاه ها و شهرستان ها، جنسیت، سطح تحصیلات، برش های صنعت، خدمات، کشاورزی و .

رصد کنند.

وی ادامه داد: حداقل 200 مدل داشبورد تخمینی از اشتغال استان در این سامانه فراهم شده و همه مدیران اقتصادی استان باید برای ورود به این سامانه، نام کاربردی و گذرواژه را از اداره کار استان دریافت کنند و وضعیت شهرستان ها یا دستگاه زیرمجموعه خود در شهرستان ها را بررسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال وبختیاری در حوزه ایجاد اشتغال در مسیر درستی قرار گرفته است

چهارمحال وبختیاری در حوزه ایجاد اشتغال در مسیر درستی قرار گرفته است