مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-18اقتصادي

اختصاص 150 میلیارد تومان برای برگزاری مجالس عزاداری محرم 1402


محرم امسال 60 میلیارد تومان برای هیأت و 90 میلیارد تومان برای موکب های اربعین اختصاص داده شده و 13 هزار هیأت مساعدت صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشیوع پیدا کرد حمایت از از هیأت مذهبی به نحوی با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد در تهران انجام شد امسال نیز با تجاربی که از سال های قبل حاصل شده، توزیع به صورت هدفمند صورت می پذیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران ادامه داد: بر همین اساس طرح شمیم حسینی از امروز همزمان با شب اول ماه محرم افتتاح می شود از این رو برای اجرای این طرح کارت های هدیه بین مساجد، هیأت، تکایا و بقاع متبرکه توزیع می شود و هیاتی ها و حسینیه ها هیچ محدودیتی برای خرید کالای مورد نیاز خود از فروشگاه های رفاه نخواهند داشت.

میرکریمی با بیان اینکه بخش زیادی از موقوفات مربوط به عزاداری امام حسین (ع) است، گفت: طرح شمیم حسینی به منظور ساماندهی این موقوفات در دستور کار قرار گرفت در بعضی از موقوفات قید زمان و مکان ذکر شده است که آن موقوفه ها در همان امر صرف می شود، برای مثال یکی از آن موقوفات مربوط به برگزاری مراسم عزای اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی با اشاره به اینکه سعی شده این طرح در سازمان اوقاف هر روز به بلوغ بهتر برسد و با حمایت های هدفمند موقوفات در مسیر خود قرار گیرد، بیان کرد: تهران 17 شهرستان دارد، برخی منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 150 میلیارد تومان برای برگزاری مجالس عزاداری محرم 1402

اختصاص 150 میلیارد تومان برای برگزاری مجالس عزاداری محرم 1402