مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-09سياسي

طرح «تخلیه و اسکان اضطراری» خراسان جنوبی در اولویت طرح های پژوهشی قرار گیرد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به حادثه خیزی استان، خواستاریم طرح «تخلیه و اسکان اضطراری» استان در اولویت طرح های پژوهشی مدیریت بحران خراسان جنوبی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ظهر امروز در کمیته تخصصی امداد و نجات و امور آموزش در مدیریت بحران که با موضوع بررسی و تجزیه تحلیل طرح اسکان اضطراری استان و هم اندیشی در خصوص پویش ملی غرق نشویم برگزار شد اظهارداشت: کاهش و پیشگیری حوادث غرق شدگی از مهم ترین اهداف برگزاری این جلسه است.

وی خواستار رعایت استاندارهای اسکان از سوی همه نهاد ها و دستگاه ها شد و افزود: همچنین خواستاریم آموزش های غریق به تمام کارکنان همه سازمان ها ابلاغ شود .

وی با بیان این که با توجه به فعالیت ستاد اوقات فراغت، باید آموزش های لازم به مسوولان ستاد ارائه شود افزود: همچنین با توجه به گرمای هوا و تمایل شهروندان به آبتنی نیاز است مسوولان و متولیان بندها، معادن و سدها نسبت به حصارکشی ها اقدام کنند.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تاکید بر این که مربیان فنی و حرفه ای دوره های آموزشی غریق را فرا بگیرند گفت: خودکفایی و خوداتکایی تیم های امدادهای سازمان های مختلف در بحران از اهمیت بالایی برخوردار است که می طلبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «تخلیه و اسکان اضطراری» خراسان جنوبی در اولویت طرح های پژوهشی قرار گیرد

طرح «تخلیه و اسکان اضطراری» خراسان جنوبی در اولویت طرح های پژوهشی قرار گیرد