مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:002023-07-22اقتصادي

مجموعه چشمه علی دامغان به بخش خصوصی واگذار شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان از واگذاری مجموعه تاریخی و گردشگری چشمه علی دامغان به سرمایه گذار بخش خصوصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، مجتبی اکبرپور، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه تاریخی و گردشگری چشمه علی دامغان به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شد.

وی بیان کرد: فرآیند برگزاری مزایده مجموعه چشمه علی دامغان بر مبنای ضوابط مشخص در دی ماه سال 1401 برگزار و بهره بردار جدید مجموعه مشخص شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان به حضور نمایندگان صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی وزارت میراث فرهنگی در دامغان برای تحویل چشمه علی اشاره کرد و افزود: این مجموعه به منظور آغاز دوره عملیات تکمیلی مرمت، احیا، آماده سازی و بهره برداری، به صورت قرارداد مدت دار با پرداخت حق اجاره، به اجاره سرمایه گذار درآمده است.

اکبرپور گفت: با واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی علاوه بر مرمت و احیای آنها، زمینه اشتغال، رونق گردشگری و توسعه فرهنگی در این مناطق فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه چشمه علی دامغان به بخش خصوصی واگذار شد

مجموعه چشمه علی دامغان به بخش خصوصی واگذار شد