مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-16اقتصادي

نسخه پیچی عینک های طبی در چندشنبه بازارهای کرج!


رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک  کرج  گفت: در چند شنبه بازارهای کرج عینک های طبی به وسیله افراد غیرمتخصص با دریافت نسخه تجویز و به فروش می رسد، - ایسنا/البرز رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک  کرج  گفت: در چند شنبه بازارهای کرج عینک های طبی به وسیله افراد غیرمتخصص با دریافت نسخه تجویز و به فروش می رسد، درحالی که نسخه پیچی عینک های طبی به این صورت خلاف ضوابط بوده و با معیارهای سلامت چشم مغایرت دارد.

رحمان ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فروش و تجویزعینک های طبی در مراکزفاقد صلاحیت گفت: طبق بررسی های میدانی انجام شده، افرادی در چندشنبه بازارهای کرج اقدام به نسخه پیچی و فروش عینک های طبی می کنند، در حالی که چشم یکی از اعضای مهم بدن و عینک یکی از ملزومات مرتبط با سلامت انسان است و مردم باید عینک های طبی خود را از واحدهای مجاز و دارای پروانه کسب تهیه کنند.

وی ادامه داد: نسخه پیچی و تجویز عینک های طبی توسط دست فروشان، بازی با سلامت مردم است و باید دستگاه های مرتبط مثل شهرداری به این موضوع ورود کرده و از کار آنها جلوگیری کند.

ابراهیمی افزود: متاسفانه مردم به خاطر عدم اطلاع ازخطرات آن، به افراد متفرقه اطمینان و با دادن نسخه به آنها، عینک خود را تهیه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه پیچی عینک های طبی در چندشنبه بازارهای کرج!

نسخه پیچی عینک های طبی در چندشنبه بازارهای کرج!