مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-19سياسي

نقش زنان در دوران دفاع مقدس تبیین شود


مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت: نقش زنان در دوران دفاع مقدس باید تبیین شود، چراکه این نقش از اهمیت بالایی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ابوالفضل اسلامی پیش از ظهر چهارشنبه در شورای راهبری امور بانوان در دستگاه های اجرایی استان البرز اظهار کرد: نقش زنان در دوران دفاع مقدس باید تبیین شود، چراکه این نقش از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: در زمینه تبیین نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس اقدام مختلفی اعم از چاپ و نگارش کتاب تا کارهای فرهنگی و بصری باید صورت گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز تصریح کرد: یک تا 5 درصد کل اعتبار سالانه دستگاه ها باید به تولیدات فرهنگی اختصاص یابد.

لزوم فرهنگ سازی در حوزه جهاد تبیین و زنده نگهداشتن یاد و سیره شهدا وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در حوزه جهاد تبیین و زنده نگهداشتن یاد و سیره شهدا از دیگر اقداماتی است که باید برای اجرای آن کارهای جدی انجام شود.

اسلامی گفت: یکی از اقداماتی را که به صورت جدی در برنامه داریم اتمام ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان البرز است که بر اساس پیش بینی ها تا پایان سال 1403 افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: این باغ موزه که از آن به عنوان زیباترین مجموعه فرهنگی کشور نام برده می شودف می تواند نقش مهمی در ارتقای فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش زنان در دوران دفاع مقدس تبیین شود

نقش زنان در دوران دفاع مقدس تبیین شود