مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-12فرهنگي

این خواننده زن در عمارت 157 میلیون پوندی زندگی می کند برادرش در تریلر


وقتی بیانسه کلید های عمارت 157 میلیون پوندی جدیدش در مالیبو را گرفت می دانست که سلبریتی های زیادی برای معاشرت اطراف اش خواهند بود از کیم کارداشیان گرفته تا گویینت پالترو بازیگر که در آن ناحیه زندگی می کردند.

- بیانسه مادر سه فرزند است و از انتشار هفت آلبوم موسیقی و 83 تک آهنگ در کنار امضای قرارداد با برند هایی مانند پپسی و بازی در فیلم هایی مانند دریم گرلز (دختران رویایی) ثروت زیادی کسب کرده است.

تور جهانی اجرای موسیقی فعلی بیانسه (رنسانس) به تنهایی می تواند 1.

5 میلیارد پوند به ثروت او بیافزاید.

  تنها اتاق بازی هدیه داده شده برای تولد بلو آیوی دختر 11 ساله بیانسه 800 هزار پوند ارزش دارد این در حالیست که ارزشمندترین دارایی نیکسون یک دستگاه بازی نینتندو به ارزش 259 پوند است.

نیکسون از بازی بسکتبال در پارک لذت می برد در حالی که لباس هایش را از اغلب از فروشگاه های همراه با تخفیف TK Maxx خریداری می کند.

  بیانسه و جی زی عمارت 3716 متر مربعی شان در کنار اقیانوس همراه با استخر و آب نما را با قیمت همراه با رکوردزنی 200 میلیون دلار در ماه مه تحویل گرفتند که گران ترین عمارت کالیفرنیا محسوب می شود.

با این وجود، الکساندرا در سال 2014 برای مدت کوتاهی بدون سقف ماند زمانی که در دعوای حقوقی با پدر بیانسه در دادگاه بود که هزینه ای 250 هزار دلاری را روی دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این خواننده زن در عمارت 157 میلیون پوندی زندگی می کند برادرش در تریلر

این خواننده زن در عمارت 157 میلیون پوندی زندگی می کند برادرش در تریلر