مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-24ورزشي

بیش از8000 معتاد در چهارمحال و بختیاری تحت درمان هستند


رییس کمیته پیشگیری، تحقیقات و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: 2 هزار و 256 مرد و 857 زن در استان به صورت سرپایی تحت درمان دارویی هستند و 5 هزار و 398 نفر به صورت اقامتی تحت درمان غیردارویی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا شیخی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: هفته مبارزه با مواد مخدر از 30 خرداد ماه تا 5 تیرماه، امسال با شعار اهتمام ملی در انگ زدایی از بیماری اعتیاد، رفع تبعیض و تقویت گرامی داشته می شود.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با اعلام روزشمار هفته مبارزه با مواد مخدر افزود: اولین روز این هفته سه شنبه 30 خرداد با عنوان مشارکت همگانی، خیرین، مبارزه اجتماع محور با مواد مخدر و دومین روز این هفته چهارشنبه 31 خرداد تحت عنوان میثاق با ولایت، تلاش جهادی، مبارزه همه جانبه با مواد مخدر نامگذاری شده است.

وی اضافه کرد: سومین روز این هفته پنج شنبه یکم تیرماه تحت عنوان ایثارگران، شهدا، پیشگامان جامعه سالم و عاری از اعتیاد و چهامین روز آن جمعه 2 تیر با عنوان معنویت، ورزش، پیشگیری از اعتیاد گرامی داشته می شود.

شیخی ادامه داد: از شنبه تا دوشنبه 3 تا 5 تیرماه نیز عناوین ایمان و امید، یاری گران زندگی، پیشگیری از اعتیاد ، درمان های نوین، اشتغال،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از8000 معتاد در چهارمحال و بختیاری تحت درمان هستند

بیش از8000 معتاد در چهارمحال و بختیاری تحت درمان هستند