مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-22ورزشي

تراکتور یکی از مدعیان جدی است/ همه باید در اختیار تیم ملی باشند


کارشناس فوتبال ایران اهمیت بازی های فصل پیش روی لیگ برتر را برای موفقیت تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا نیزکارساز توصیف کرد و گفت: بازی های با کیفیت لیگ برتر می تواند مثمرثمر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضمن اشاره به شرایط آماده سازی تیم های مدعی قهرمانی فصل پیش روی لیگ برتر درباره اهمیت بازی های دوستانه تیم ملی ایران قبل از جام ملت های آسیا صحبت کرد که در پی می خوانید: تمرینات پیش فصل قهرمان فصل را تعیین می کند سرمربی تیم دسته دومی سرخپوشان پاکدشت با اشاره به تجربه سال ها حضورش در لیگ برتر به عنوان بازیکن در تیم هایی نظیر تراکتور تبریز گفت: قطعا دوران آماده سازی پیش فصل ضمانت یک تیم قدرتمند را در فصل می دهد بخصوص اینکه برنامه بازی های فصل پیش رو به خاطر حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا بسیار فشرده است.

او افزود: حضور ستاره ها و بازیکنان تأثیرگذار در یک تیم مهم است اما به همان اندازه پشت سر گذاشتن اردوهای منظم پیش فصل و برگزاری بازی های تدارکاتی اهمیت دارد.

تمرینات آمادگی تکلیف قهرمان فصل را مشخص می کند.

تراکتور از همه بهتر شروع کرد اسدی با نگاهی اجمالی به روند آماده سازی تیم های مدعی قهرمانی افزود: تراکتور عملکرد خیلی خوبی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور یکی از مدعیان جدی است/ همه باید در اختیار تیم ملی باشند

تراکتور یکی از مدعیان جدی است/ همه باید در اختیار تیم ملی باشند