مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-16بين الملل

واکنش تند باکو به بیانیه مسکو درباره صلح با ارمنستان


وزارت خارجه جمهوری آذربایجان، ضمن انتقاد از بیانیه روز گذشته وزارت خارجه روسیه درباره ارمنستان و تدارک برای برگزاری نشست سه جانبه، اعلام کرد این بیانیه در تضاد با توافقات دوجانبه مسکو با باکو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که اتهام زنی های باکو و ایروان به یکدیگر درباره تنش های مرزی و نقض آتش بس ادامه دارد، وزارت خارجه جمهوری آذربایجان به بیانیه روز شنبه (دیروز) وزارت خارجه روسیه درباره وضعیت منطقه واکنش منفی نشان داد.

در بیانیه وزارت خارجه جمهوری آذربایجان آمده است: بیانیه 15 جولای 2023 وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه درباره بیانیه سه جانبه (سران روسیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان) و روند صلح، باعث ناامیدی و سوء تفاهم می شود .

به روایت این وزارتخانه، بیانیه وزارت خارجه روسیه با بیانیه تعامل جمهوری آذربایجان و فدراسیون روسیه و اظهارات ولادیمیر پوتین رییس جمهور فدراسیون روسیه مبنی بر حمایت از تمامیت ارضی و حاکمیت آذربایجان شامل منطقه قره باغ در تضاد است .

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان ادامه داد: اظهار نظر وزارت خارجه روسیه و تعیین شرایط برای حاکمیت و تمامیت ارضی آذربایجان در زمینه به رسمیت شناختن قره باغ به عنوان بخشی از آذربایجان توسط نخست وزیر جمهوری ارمنستان، غیر قابل قبول است؛ کشوری که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند باکو به بیانیه مسکو درباره صلح با ارمنستان

واکنش تند باکو به بیانیه مسکو درباره صلح با ارمنستان