مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-18اقتصادي

تخصیص 200 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی در قم


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی قم با بیان اینکه احتمالا تخصیص اعتبارات استان ها ظرف دو هفته آینده قطعی خواهد شد، افزود: فرآیند معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات بانکی را آغاز کردیم و تا امروز بیش از 20 مورد با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد .

- ایسنا/قم مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی قم با بیان اینکه احتمالا تخصیص اعتبارات استان ها ظرف دو هفته آینده قطعی خواهد شد، افزود: فرآیند معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات بانکی را آغاز کردیم و تا امروز بیش از 20 مورد با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی شدند.

حسین طاهری فرد در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: افزایش اشتغال، افزایش تولید و جذب مواد خام، افزایش ضریب تبدیل و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی از وظایف اصلی صنایع تبدیلی و غذایی است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی قم، ادامه داد: استان قم در زمینه صنایع تبدیلی و غذایی جزء استان های پیشرو در سطح کشور است و در همین راستا تسهیلات مناسبی را برای تسریع در صدور مجوزهای تاسیس، توسعه و بازسازی برای متقاضیان صنایع غذایی فراهم کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی قم و نزدیکی به پایتخت، شرایط مناسب به لحاظ جذب مواد خام از استان های همجوار و به تبع فرآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 200 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی در قم

تخصیص 200 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی در قم