مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-03سياسي

دشمن فعالیت اجتماعی زن را در تفکرات پوچ غربی خلاصه کرده است


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: ما از دنیا سوال داریم که چرا فعالیت اجتماعی زن را در تفکرات پوچ غربی خلاصه کرده است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه آقایی بعد از ظهر دوشنبه در قرارگاه تعالی بانوان شهر ماهدشت در فرهنگسرای غدیر با اشاره به ظرفیت عظیم بانوان و در عین حال آسیب های حوزه بانوان که قابل توجه است، اظهار کرد: می طلبد این دو موضوع ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: ما هم در شناخت ظرفیت ها هم در مبارزه با آسیب ها کم کار و ضعیف بوده ایم و این عرصه را در اختیار دشمن قرار داده ایم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز تصریح کرد: دشمن و جبهه مقابل، اسلام را توبیخ می کنند، در حالی که ما از جهان سوال داریم، ما از بین الملل سوال داریم که چرا فعالیت اجتماعی زن را در تفکرات پوچ غربی خلاصه کرده اند؟ از همین رو ایجاد و راه اندازی چنین مراکزی در سراسر استان ضروری به نظر می رسد.

وی اظهار کرد: قرارگاه تعالی بانوان ماهدشت بنا دارد پس از ایجاد و تکمیل بانک اطلاعاتی، کارگروه های مختلفی از جمله کارگروه خانواده، و طرح تسهیل ازدواج و تحکیم خانواده با دو مداخله پیشگیرانه و درمان گرایانه اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن فعالیت اجتماعی زن را در تفکرات پوچ غربی خلاصه کرده است

دشمن فعالیت اجتماعی زن را در تفکرات پوچ غربی خلاصه کرده است