مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-29سياسي

ملت ایران ایستادن در برابر آمریکا را به جهانیان نشان داد


ملت ایران به مردم دنیا نشان دادند که می شود در برابر آمریکا ایستاد و او را منزوی کرد و تحریم ها و تهدیدات را خنثی کند.

- قم- عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران به مردم دنیا نشان دادند که می شود در برابر آمریکا ایستاد و او را منزوی کرد و تحریم ها و تهدیدات را خنثی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن اراکی در خطبه های نماز عید سعید قربان در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه نماز عید در حقیقت تجدید پیمان با خدای متعال، رسول الله (ص) و ائمه اطهار (ع) است، اظهار کرد: نمازهای جماعت، اجتماع حول امام است و در این نمازها تمرین اقتدای به امام معصوم و دور ایشان جمع شدن را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: اگر مردم دور امامی که رفتار، شخصیت و گفتارش بر اساس عدل الهی و تجسم راه درست است جمع می شدند؛ امروز جامعه ای سراسر مهربانی، عدل و تقوی را تجربه می کردیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه از مهمترین تجلیات شخصیت ائمه اطهار (ع) این است که همه دارایی خود را فدای مردم می کردند، ابراز کرد: از مهمترین جلوه های رفتاری ائمه اطهار (ع) ایثار است و باید ببینیم در جامعه ما چه میزان این جلوه ها ترویج شده است.

آیت الله اراکی با بیان اینکه شهدا برترین جلوه ایثار هستند، گفت: شهدا برای امنیت و آسایش مردم از جان خود گذشتند و وظیفه ماست تا این ویژگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران ایستادن در برابر آمریکا را به جهانیان نشان داد

ملت ایران ایستادن در برابر آمریکا را به جهانیان نشان داد