مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-17ورزشي

ورزشکار پاوه ای رکورد جهان را شکست


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: یاسین خسروی دلاور کرمانشاهی تیم ملی جانبازان و معلولین در جریان مسابقات قهرمانی جهان 2023-پاریس با شکستن رکورد جهان در ماده پرتاب وزنه به مدال طلا دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در هشتمین روز از رقابت های جهانی پاریس، یاسین خسروی در پرتاب وزنه کلاس اف 57 با حد نصاب 16 متر و یک سانتی متر رکورد جهان(15 متر و 46 سانتی متر) را شکست و ضمن کسب مدال طلا سهیمه پارالمپیک گرفت.

 یاسین خسروی، ورزشکار اهل بانه وره شهرستان پاوه و عضو هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه است.

منوچهر حاتمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تبریک افتخارآفرینی ورزشکار شایسته کرمانشاهی در رقابت های جهانی پاریس، اظهار کرد: یاسین خسروی دلاور کرمانشاهی تیم ملی جانبازان و معلولین در جریان مسابقات قهرمانی جهان 2023-پاریس با شکستن رکورد جهان در ماده پرتاب وزنه به مدال طلا دست یافت.

  وی درخشش چشمگیر دلاور مرد کرمانشاهی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین در رقابت های جهانی باکو (2023) و کسب مدال ارزشمند طلا را موجب غرور و افتخار دانست و گفت: این موفقیت جهانی ارزشمند که با طعم رکوردشکنی و کسب سهمیه پارالمپیک بدست آمده را صمیمانه تبریک و برای همه تلاشگران عرصه ورزش استان کرمانشاه آرزوی تداوم توفیقات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکار پاوه ای رکورد جهان را شکست

ورزشکار پاوه ای رکورد جهان را شکست