مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 20:002023-06-24بين الملل

هشدار مقاومت عراق به آمریکا: صبر ما حدی دارد


هیأت هماهنگی مقاومت عراق تأکید کرد که بنا بر تلاشهایی که دولت عراق باید انجام دهد، مقاومت، آخرین فرصت را می دهد تا از تجاوزات آمریکا جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیأت هماهنگی مقاومت عراق بعد از ظهر امروز شنبه با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که نقش آن، مقدم داشتن منافع ملت این کشور و خدمت رسانی به آنان است.

شبکه خبری العهد ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد، با توجه به حساسیت این مرحله و لزوم عبور از آن، یکی از اقداماتی که  هیأت هماهنگی مقاومت انجام داده، توقف عملیاتهای نظامی علیه حضور آمریکا در خاک عراق است، ولی نباید این گونه برداشت شود که این اقدام به منزله قبول تداوم این حضور غیر قانونی است که ناقض قانون اساسی عراق هم به شمار می رود.

مقاومت عراق با بیان اینکه ما از تجاوزات و مداخلات آشکار آمریکا در امور داخلی عراق غافل نیستیم، تأکید کرد: ادامه وجود پایگاههای نظامی، نیروهای رزمی و پهپادهای جاسوسی و نقش مخرب سفارت شرور آمریکا در اشاعه انحرافهای اخلاقی و هدف قرار دادن هویت فرهنگی، ارزشها و عادات عراق، باعث شده است که ما نیز بنا بر وظیفه شرعی و ملی خود، پاسخ مناسبی دهیم.

این نهاد عراقی در پایان تأکید کرد که بنا بر تلاشهایی که دولت عراق باید انجام دهد، مقاومت، آخرین فرصت را می دهد تا از این تجاوزات جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مقاومت عراق به آمریکا: صبر ما حدی دارد

هشدار مقاومت عراق به آمریکا: صبر ما حدی دارد