مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 10:502023-06-23سياسي

واگذاری 1000 قطعه زمین به خانواده های سه فرزندی در بوشهر


استاندار بوشهر از واگذاری زمین به خانواده های سه فرزندی خبر داد و گفت: در راستای تشویق فرزندآوری در استان، هزار قطعه زمین ویلایی با شرایط ویژه به خانواده های سه فرزندی واگذار می شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از واگذاری زمین به خانواده های سه فرزندی خبر داد و گفت: در راستای تشویق فرزندآوری در استان، هزار قطعه زمین ویلایی با شرایط ویژه به خانواده های سه فرزندی واگذار می شود.

احمد محمدی زاده امروز جمعه 2 تیر در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی عملکرد دولت و نظام اظهار کرد: باید خدمات دولت در بخش های مختلف به مردم اطلاع رسانی شود و نقش روابط عمومی دستگاه ها و رسانه ها در این عرصه غیر قابل انکار است.

وی افزود: در استان بوشهر در 21 ماه که از آغاز به کار دولت سیزدهم می گذرد، اقدامات مؤثری در راستای رضایت مندی مردم انجام شده و این روند با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.

استاندار بوشهر به طرح مهم جوانی جمعیت اشاره و خاطرنشان کرد: در استان بوشهر، مشوق های ارزشمندی برای این طرح اجرایی شده که امیدوارم نتایج مثبتی در بر داشته باشد.

محمدی زاده به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: رسانه ها در جهاد تبیین نقش ویژه و مؤثری دارند و بار اصلی اطلاع رسانی و جهاد تبیین را به دوش می کشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 1000 قطعه زمین به خانواده های سه فرزندی در بوشهر

واگذاری 1000 قطعه زمین به خانواده های سه فرزندی در بوشهر