مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-09سياسي

نخستین واقف قرآنی زنجان درگذشت


جمال بریری نخستین واقف قرآنی و واقف ساختمان جامعه القرآن الکریم زنجان صبح امروز دارفانی را وداع گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ساختمان جامعه القرآن الکریم و اهل بیت زنجان در چند طبقه و ده ها کلاس عمومی و تخصصی بزرگترین مجموعه فعال وقفی قرآنی در سطح استان است که در سال 1397 با حضور مسئولان کشوری افتتاح و به ارائه خدمت به جامعه قرآنی زنجان پرداخته است.

این موقوفه طبق نیت واقف در اختیار جامعه القرآن الکریم زنجان گذاشته شده که نسبت به تربیت استعدادهای قرآنی در همه رده های سنی در حال فعالیت است.

مرحوم بریری علاوه بر انجام وقف بزرگ قرآنی، عضو هیئت امنای مسجد عباسقلی خان زنجان، عضو اسبق هیئت امنای امامزاده سید ابراهیم (ع)زنجان، عضو و خیر جامعه مسکن سازان محرومان استان، همچنین جزو خیرین فعال در عرصه حوزه های علمیه بود.

مرحوم حاج جمال بریری شخصیت فعال دینی و فرهنگی بود که پشتیبانی و انجام بسیاری از مراسم مذهبی و قرآنی شهر و استان را بر عهده داشت و آخرین بار در جشن عید غدیر جامعه القرآن زنجان بصورت تمام وقت فعالیت کرده بود.

از فعالیت اخیر این مرحوم خرید و تامین هزینه تعمیرات عمرانی مسجد عباسقلی خان زنجان بود که جزو مساجد تاریخی و ارزشمند شهر زنجان است که در ایام مختلف سال میزبان مراسم مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین واقف قرآنی زنجان درگذشت

نخستین واقف قرآنی زنجان درگذشت