مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12اقتصادي

مهارت و آموزش دو اصل مهم در ایجاد اشتغال/ ضرورت کاهش بروکراسی


به اعتقاد برخی کارشناسان، بروکراسی های سخت اداری، همکاری لاکپشتی بانک ها و کم توجهی مهارت آموزی از عوامل مهمی است که موجب کم رغبتی حضور جوانان در حوزه تولید و تجارت می شود.

- خبرگزاری مهر نشستی با چند تن از کارآفرینان جوان گلستانی در محل اتاق بازرگانی گرگان برگزار کرد تا چالش ها و راهکارهای ورود جوانان به حوزه تولید و تجارت مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

مشوق ها جزو اصلی ترین چالش های کسب و کار هستند رییس انجمن جوانان کارآفرین استان گلستان گفت: چنانچه مشوق ها برای جوانان در بسته های مختلف تعریف و بدون بروکراسی های اداری سخت در اختیار آنان قرار گیرد بدون شک استعدادهای زیادی برای ورود به حوزه کسب و کارهای جدید در استان وجود دارد.

احمد جوادی افزود: در حال حاضر با وجود توصیه ها و مصوبه هایی که هیأت دولت برای حمایت از کسب و کار جوانان انجام داده اما همچنان شاهد سنگ اندازی جلوی پای جوانان برای خلق اشتغال هستیم.

وی ادامه داد: بانک ها چطور مشوقی برای جوانان در نظر گرفته اند که یک جوانان با داشتن ایده ای نو امکان اجرایی کردن آن را داشته باشد؟ و هر زمان که به بانک ها مراجعه می کنند به دلیل جوان بودن و نداشتن پشتوانه های مالی در بانک ها، از اعطای تسهیلات به آنها خودداری می کنند و این در حالی است که چنانچه از این جوانان حمایت شود بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت و آموزش دو اصل مهم در ایجاد اشتغال/ ضرورت کاهش بروکراسی

مهارت و آموزش دو اصل مهم در ایجاد اشتغال/ ضرورت کاهش بروکراسی