مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-08دانش

نقش جشنواره فارابی در انگیزه بخشی به پژوهشگران


استاد دانشگاه شاهد با بیان اینکه جشنواره فارابی بین جامعه علمی و دانشگاهی پیوند برقرار می کند، گفت: جشنواره فارابی و سایر جشنواره ها نقش مهمی در ایجاد انگیزه بخشی به محققان دارند.

- استاد دانشگاه شاهد با بیان اینکه جشنواره فارابی بین جامعه علمی و دانشگاهی پیوند برقرار می کند، گفت: جشنواره فارابی و سایر جشنواره ها نقش مهمی در ایجاد انگیزه بخشی به محققان دارند.

عبدالرضا نوروزی چاکلی، استاد علم سنجی دانشگاه شاهد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص نقش آفرینی جشنواره فارابی در ایجاد تحول بنیادین در علوم انسانی و تولید علم، گفت: افرادی که کار علمی می کنند، اهداف متفاوتی دارند؛ بخشی از فعالیت های علمی آنها برای توسعه جامعه، بخشی برای رضای خدا و بخشی دیگر در جهت به اشتراک گذاری و ثبت دانش مرتبط است.

وی با اشاره به دیده شدن آثار پژوهشگران و محققان در جریان جشنواره ها، اظهار کرد: وقتی آثار پژوهشگران دیده می شود و اهمیت و بهای بیشتری پیدا می کند، انگیزه بیشتری برای آنها ایجاد خواهد شد و جشنواره فارابی و سایر جشنواره ها نقش مهمی در ایجاد انگیزه بخشی به محققان دارند.

این استاد دانشگاه در پاسخ به این سؤال که جشنواره فارابی چه میزان در ایجاد فضای رقابتی در تولید نظریه های جدید و نوآوری های علمی مؤثر بوده است، خاطرنشان کرد: جشنواره به خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش جشنواره فارابی در انگیزه بخشی به پژوهشگران

نقش جشنواره فارابی در انگیزه بخشی به پژوهشگران