مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:102023-06-27سياسي

دعوت از خراسان جنوبی ها برای شرکت در مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از عموم مردم این استان برای شرکت در مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر که فردا در بیرجند برگزار می شود دعوت به عمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم مرکز استان و خراسان جنوبی برای شرکت در مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی دعوت به عمل آورد.

در این اطلاعیه آمده است:  هـفتـه بـازخـوانـی و افشـای حقـوق بشـر آمـریـکایـی شـشـم تـا دوازدهـم  تیـرمـاه؛ فرصت مغتنمی است تا به تبیین ابعاد و زوایای پیدا و پنهان جنایت های متعدد و متکثر آشکار و نهان در داخل و خارج از کشور و بازخوانی  خباثت ها و افشای چهره های نفاق آلود امریکای طاغوت اعظم  در ادوار مختلف بپردازیم.

فـاجعـه تـروریـســتـی هـفـتم تـیــر  سـال 1360؛ سند مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی با خون پاک و مطهر شهید بهشتی(ره)، آن سید شهیدان انقلاب اسلامی و هفتاد و دو تن از یارانش امضا و خط انقلاب، با خون سرخ آن شهیدان والامقام آبیاری شد و نهال تازه و نوپای انقلاب اسلامی بارور و تنومند گشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از عموم مردم شهید پرور و قدرشناس دعوت می کند تا با حضور گسترده و پرشور خود، ضمن زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از خراسان جنوبی ها برای شرکت در مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر

دعوت از خراسان جنوبی ها برای شرکت در مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر