مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-01فرهنگي

آثار هنرجویان جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به نمایش درمی آید


نمایشگاه آثار هنرجویان بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، عصر فردا یکشنبه 11 تیرماه در نگارخانه رسول مهر اداره کل ارشاد استان تهران افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین افتتاح نمایشگاه آثار هنرجویان بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی ایران، از ساعت 17 عصر فردا (یکشنبه 11 تیرماه) با حضور هنرمندان و هنردوستان در نگارخانه رسول مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه، منتخبی از آثار گروهی از هنرجویان رشته های ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، خوشنویسی، سفال و سرامیک، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، مجسمه سازی، طراحی، نقاشی، نگارگری و هنرهای جدید به نمایش درخواهد آمد.

علاقه مندان جهت حضور در آیین افتتاح این رویداد هنری و بازدید از آثار هنرجویان بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران می توانند به نشانی سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان سردار دریای شمالی، تقاطع عباسی اناری و کوی مروارید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران مراجعه کنند.

این نمایشگاه پس از افتتاح به مدت یک هفته از ساعت 11 الی 17 پذیرای حضور عموم علاقه مندان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار هنرجویان جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به نمایش درمی آید

آثار هنرجویان جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به نمایش درمی آید