مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-19اقتصادي

تشکیل قرارگاه اربعین وزارت کار در سیستان و بلوچستان


معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از تشکیل قرارگاه اربعین حسینی دستگاه های زیرمجموعه وزارت متبوع در این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از تشکیل قرارگاه اربعین حسینی دستگاه های زیرمجموعه وزارت متبوع در این استان خبر داد.

سید مهدی حسینی در گفت وگو با ایسنا- گفت: قرارگاه اربعین حسینی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان به منظور برنامه ریزی و ایجاد هم افزایی برای تسهیل حضور زائران پاکستانی اربعین و انجام تمهیدات لازم برای خدمت رسانی مطلوب در ایام منتهی به اربعین امام حسین (ع) تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان دروازه شرقی ورود زائران به حرم حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) محسوب می شود و همه ساله زائران بسیاری از کشور پاکستان از طریق مرزهای این استان به عتبات عالیات مشرف می شوند، نیاز است تا با هماهنگی و هم افزایی بین بخشی، بهترین استقبال و میزبانی از دلدادگان به خاندان عصمت و نبوت انجام شود.

معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بر این اساس و با تاکید مقام عالی وزارت، قرارگاه اربعین حسینی متشکل از دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه اربعین وزارت کار در سیستان و بلوچستان

تشکیل قرارگاه اربعین وزارت کار در سیستان و بلوچستان