مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-04سياسي

1443 دستگاه شتاب نگار در سطح کشور وجود دارد


نماینده حوزه شتاب نگاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از وجود یک هزار و 443 دستگاه شتاب نگار در سراسر کشور خبر داد و گفت: از دهه هفتاد موضوع نصب شتاب نگارها در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد هادی احمدی روز سه شنبه، با بیان اینکه از دهه هفتاد موضوع نصب شتاب نگارها در حال پیگیری است، گفت: هر ساله برنامه افزایش ایستگاه ها در سطح کشور بنا به بررسی های به عمل آمده و به منظور ایجاد تعادل در توزیع شتاب نگارها در مراکز جمعیتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مهمتر از تعداد دستگاه های شتاب نگار موضوع مانیتورینگ و راه اندازی سامانه پاسخ سریع است، اظهار کرد: امیدواریم مسئولین استانی توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.

نماینده حوزه شتاب نگاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، با بیان اینکه بر اساس جمعیت ساکن در شهرها و اهمیت مناطق مورد نظر مکان یابی انجام می شود، گفت: خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

احمدی به اهداف افزایش تعداد ایستگاه ها اشاره کرد و بیان داشت: هدف از افزایش تعداد ایستگاه ها و بروز رسانی آنها، کاهش زمان جمع آوری داده ها و شناسایی مناطق بحرانی در زمان وقوع زلزله و گسیل نیروهای امدادی در کوتاه ترین زمان به مناطق هدف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1443 دستگاه شتاب نگار در سطح کشور وجود دارد

1443 دستگاه شتاب نگار در سطح کشور وجود دارد