مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-20سياسي

ناترازی برق در کشور را به حداقل رساندیم


برای مدیریت برق در سال های 1401 و 1402 اقدامات و برنامه هایی مصوب شد و با مدیریت برق ناترازی را به حداقل رساندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر محرابیان صبح شنبه در آیین افتتاح پست برق 400 به 63 کیلوولت باغستان اظهار کرد: به دلیل رشد جمعیت در استان البرز و شهرستان کرج باید در راستای ایجاد زیرساخت های برق نیز اقدامات ویژه ای صورت گیرد.

وی بیان کرد: وزارت نیرو برای مدیریت برق در سال های 1401 و 1402 اقدامات و برنامه هایی را مصوب کرد تا با مدیریت برق ناترازی را به حداقل رساند.

وزیر نیرو تصریح کرد: از جمله این اقدامات احداث خطوط و پست هایی در شبکه برق کشور است که در این راستا باید برای استان البرز نخستین پست 400 کیلو ولت در باغستان احداث می شد.

وی خاطرنشان کرد: این پست جزو طرح های توسعه توانیر بود و برای اینکه بتوانیم در تابستان امسال ناترازی ها را در استان رفع کنیم این طرح با همت پیمانکار سرعت بسیار خوبی گرفت و در حداقل زمان خوشبختانه به مرحله بهره برداری رسید.

بیش از 70 درصد پست برق باغستان بارگیری شده است محرابیان گفت: در حال حاضر بیش از 70 درصد این پست بارگیری شده و این امر نشانگر نیاز شدید شبکه به این پست است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با احداث پست های دیگر در استان البرز در سال جاری و سال آینده تمام نیاز توسعه برق استان را پاسخگو باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناترازی برق در کشور را به حداقل رساندیم

ناترازی برق در کشور را به حداقل رساندیم