مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-10سياسي

تشکیل پرونده برای بیش از1300 نفر متقاضی ثبت قایق صیادی در هرمزگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تا کنون برای 1368 متقاضی ثبت قایق صیادی در این اداره کل پرونده تشکیل شده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تا کنون برای 1368 متقاضی ثبت قایق صیادی در این اداره کل پرونده تشکیل شده است.

حسین عباس نژاد صبح امروز (19 تیرماه) در تشریح اقدامات انجام شده برای ثبت قایق های بی هویت صیادی اظهارکرد: از ابتدای تیرماه برنامه ریزی و برگزاری نشست با استانداری هرمزگان، سازمان منطقه آزاد کیش و تعاونی های صیادی به منظور هماهنگی و اطلاع رسانی بمنظور تسهیل تکمیل مدارک وبازرسی قایق های صیادی بی هویت شد.

وی با بیان اینکه تا کنون برای یک هزارو 368 متقاضی ثبت قایق صیادی در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان پرونده تشکیل شده است، افزود: در حال حاضر نمایندگان این اداره کل در 9 بندر سازمانی آماده پذیرش مدارک متقاضیان هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: بر اساس مناطق حوزه غرب استان 341 ، مرکز استان 429 فقره و حوزه شرق استان نیز 598 فقره پرونده برای مراجعه کنندگان تشکیل شده است.

عباس نژاد اظهار کرد: در بررسی ها تا کنون 24 درخواست از سوی دارندگان مجوز درگاه ملی به دلیل ثبت قبلی شناور با کاربری تفریحی، نداشتن مدارک قایق با مجوز درگاه و یا فروش قایق دارای مجوز درگاه به شخص ثالث رد شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده برای بیش از1300 نفر متقاضی ثبت قایق صیادی در هرمزگان

تشکیل پرونده برای بیش از1300 نفر متقاضی ثبت قایق صیادی در هرمزگان