مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-12سياسي

مدیریت شهری کرج آمادگی اشاعه فرهنگ را داشته باشد


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری آمادگی اشاعه فرهنگ در حوزه های مختلف با مشارکت دستگاه های دولتی البرز را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد چپردار بعد از ظهر چهارشنبه در یکصد و نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و مدیرکل امور مالیاتی استان البرز و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: در پرداخت و دریافت حقوق خود در شورا، مدیریت شهری و نیز در معیشت خانواده هایمان که مالیات پرداخت می کنیم، این مطالبه را داریم که مالیات پرداختی چه آثاری برای شهر و مردم دارد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: از سوی دیگر، به جهت یک مجموعه مصرف کننده از ارزش افزوده در قالب مدیریت شهری، مکلف به ارائه خدمات به مردم هستیم.

چپردار بیان کرد: در جلسه ای در قوه قضاییه با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی شهر کرج که در خصوص ساماندهی سازه های تبلیغاتی شهر برگزار شد، مقرر شد تا کمیته ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی، آیین نامه واگذاری خدمات با مالکیت شهرداری تهیه و تعیین شود، که ما پیشنهاد تعامل با کلیه دستگاه های دولتی البرز در ترویج فرهنگ شهروندی مطروحه را ارائه نموده و آمادگی همکاری مشترک را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری کرج آمادگی اشاعه فرهنگ را داشته باشد

مدیریت شهری کرج آمادگی اشاعه فرهنگ را داشته باشد