مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-03اجتماعي

300 نفر از دانش آموزان اردبیلی به زیارت مشهد مقدس اعزام شدند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در حاشیه مراسم بدرقه کاروان زیارت اولی ها گفت: 300 نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوره اول در فعالیت های تابستانی به زیارت مشهد مقدس اعزام شدند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در حاشیه مراسم بدرقه کاروان زیارت اولی ها گفت: 300 نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوره اول در فعالیت های تابستانی به زیارت مشهد مقدس اعزام شدند.

کلام اله صفری 12 تیر در مراسم بدرقه کاروان زیارت اولی ها گفت: با هدف تقویت ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 300 نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوره اول در قالب کاروان زیارت اولی ها به اردوی چند روزه مشهد مقدس اعزام شدند.

صفری اظهار کرد: این اردو در راستای غنی سازی اوقات فراغت و فعالیت های تابستانی برگزار می شود و همچنین بیش از 60 برنامه تابستانی برای تحت پوشش قرار دادن اوقات فراغت 130 هزار دانش آموز استان پیش بینی شده است.

وی افزود: یکی از محوری ترین برنامه های این حوزه برگزاری اردو های یک روزه و چند روزه است که با عنوان از مدرسه تا مدرسه برگزار می شود و در این اردو ها برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، تربیتی و اعتقادی با حضور اساتید و عالمان برجسته و مشارکت دانش آموزان اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 نفر از دانش آموزان اردبیلی به زیارت مشهد مقدس اعزام شدند

300 نفر از دانش آموزان اردبیلی به زیارت مشهد مقدس اعزام شدند