مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-01سياسي

اهانت به قرآن نمایشی از جهالت فرهنگ غرب است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اهانت به ساحت قرآن کریم نمایشی از جهالت فرهنگ غرب در حوزه آزادی بیان و احترام به حقوق انسان ها است.

- حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: قرآن کریم با مبانی و مضامین عالی توانسته مسیر سعادتمندی بشریت را به خوبی ترسیم کند و به دور از قوم گرایی، قبیله گرایی و خط و مرز خاص سعی کرده تا زمینه آگاهی بشر و روشن شدن ضمیر پاک انسان ها را در پیمودن مسیر سعادتمندی نشان دهد.

وی منطق قرآن را منطق عقلانیت با سرچشمه گرفتن از مبانی انسان ساز اعلام کرد و گفت: نه تنها مکتب اسلام و کلام قرآن در حال تسخیر دل و جان میلیاردها انسان است بلکه در سال های اخیر گرایش به اسلام و ادیان الهی نیز به شدت گسترش یافته و این امر در اوج ادعای آزادی بیان غرب آنها را گرفتار هذیان گویی کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: اقدام بی شرمانه و گستاخانه هر از چند گاهی از سوی وابستگان به نظام غرب با چراغ قرمز سران این کشورها مشاهده می شود نشان از کینه توزی غرب و جهالت فرهنگ آنها است که نتوانسته حقانیت مکتب اسلام را به معنای واقعی مشاهده کند.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: امت اسلامی در برابر این اهانت ها ساکت نمی نشیند و اجازه نخواهد داد تا در سایه دموکراسی رنگ باخته غرب عده ای جاهل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن نمایشی از جهالت فرهنگ غرب است

اهانت به قرآن نمایشی از جهالت فرهنگ غرب است