مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-27فرهنگي

وضعیت تالارهای نمایش سوسنگرد نامناسب است


یک کارگردان تئاتر با اشاره به وضعیت تالارهای نمایش شهرستان سوسنگرد گفت: وضعیت هر 2 سالن نمایش این شهرستان بسیار نامناسب است و با حضور در این سالن های مخروبه آدم به عمق فاجعه پی می برد.

- ایسنا/خوزستان یک کارگردان تئاتر با اشاره به وضعیت تالارهای نمایش شهرستان سوسنگرد گفت: وضعیت هر 2 سالن نمایش این شهرستان بسیار نامناسب است و با حضور در این سالن های مخروبه آدم به عمق فاجعه پی می برد.

مریم طرفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که تالارهای نمایش سوسنگرد از کمترین امکانات نیز بهره مند نیستند توضیح داد: از تالار حافظ این شهرستان مخروبه ای با چهار دیوار باقی مانده است، یعنی حتی کف و صحنه هم ندارد.

او همچنین با اشاره به فرسودگی سازه تالار حافظ، گفت: بارها موضوع فرسودگی ساختمان تئاتر را به مسئولان امر گوشزد و از آنها درخواست کردیم نسبت به تامین امکانات لازم این سازه اقداماتی انجام دهند اما تاکنون گوش شنوایی برای مطالبات هنرمندان نبوده است.

این کارگردان تئاتر که اجرای عمومی خود را در تالار ارشاد این شهرستان برگزار کرده بود، افزود: این تالار سیستم صوتی و نورپردازی هم ندارد و در شرایطی سخت برای داشتن تئاتری در شهر سختی ها را به جان خریدیم تا نمایشی را به صحنه ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تالارهای نمایش سوسنگرد نامناسب است

وضعیت تالارهای نمایش سوسنگرد نامناسب است