مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-05سياسي

تقدیر از مجتمع آموزش عالی اسفراین جهت اتصال به پنجره واحد خدمات دانشگاهی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مجتمع آموزش عالی اسفراین، با ارسال تقدیر نامه ای از سوی محمد مهدی زاهدی، مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت عتف از مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین و حوزه ی فناوری اطلاعات دانشگاه به جهت .

- مجتمع آموزش عالی اسفراین به جهت قرار گرفتن در میان دانشگاه های برتر کشور در اتصال به پنجره واحد خدمات دانشگاهی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مجتمع آموزش عالی اسفراین، با ارسال تقدیر نامه ای از سوی محمد مهدی زاهدی، مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت عتف از مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین و حوزه ی فناوری اطلاعات دانشگاه به جهت اتصال به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی تقدیر و قدردانی گردید.

دکتر مهدی احمدی مدیر امور پژوهش و فناوری مجتمع در گفتگو با واحد روابط عمومی در این خصوص عنوان کرد: با تلاش کارکنان حوزه فاوای دانشگاه، در حال حاضر کلیه اعضای محترم هیات علمی، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه امکان استفاده از خدمات این دانشگاه از طریق پنجره واحد خدمات هوشمند را دارند.

مجتمع آموزش عالی اسفراین از اولین دانشگاه های کشور می باشد که توانسته در راه اندازی و توسعه پنجره واحد خدمات الکترونیکی، مشارکت داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از مجتمع آموزش عالی اسفراین جهت اتصال به پنجره واحد خدمات دانشگاهی

تقدیر از مجتمع آموزش عالی اسفراین جهت اتصال به پنجره واحد خدمات دانشگاهی