مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-13حوادث

انتقال دو توله خرس سیاه بلوچی به پارک پردیسان


دو توله خرس سیاه بلوچی که ازقاچاقچیان کشف شده بودند، به کلینیک پارک پردیسان سازمان حفاظت محیط زیست منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، داود میرشکار، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان، از انتقال دو توله خرس سیاه کشف شده از قاچاقچیان به پارک پردیسان سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.

میرشکار گفت: این دو توله خرس سیاه از یک دستگاه اتوبوس مسافربری توسط نیروهای ایست و بازرسی شهید سالاری شهرستان گناباد کشف و ضبط و پس از طی مراحل قانونی تحویل اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گردیده بود.

وی ادامه داد: پس از طی مراحل اداری و همکاری صمیمانه پژوهشگاه زابل به صورت موقت حفاظت و مراقبت از توله خرس ها را با نظارت و همکاری این اداره کل، برعهده داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: در زمان تحویل گونه ها و انجام معاینات پزشکی توسط دامپزشکان و متخصصان مرکز مذکور آنان متوجه پوسیدگی و عفونت در دندان نیش فک پایین توله خرس ماده شدند که زیر نظر دامپزشکان و متخصصان آن مرکز تحت مراقب قرار گرفت.

وی افزود: به مرور علاوه بر عفونت التهاب دندان، تورم در ناحیه فک بالا و پایین نیز بروز پیدا کرد که به تشخیص متخصصان و دامپزشکان این مرکز آنتی بیوتیک تجویز و استفاده گردید اما بهبودی کامل حاصل نگردیده و ضرورت بررسی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال دو توله خرس سیاه بلوچی به پارک پردیسان

انتقال دو توله خرس سیاه بلوچی به پارک پردیسان