مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:212023-07-12سياسي

دانشگاه شریف به اتباع خارجی آموزش کارآفرینی می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه به  نقل از دانشگاه صنعتی شریف، دفتر آژانس سازمان ملل در امور مهاجرت در ایران و دانشگاه صنعتی شریف برای اجرای طرحی جهت ارائه ی آموزش های مرتبط با کارآفرینی، - با توافق مابین دفتر آژانس سازمان ملل در امور مهاجرت در ایران و دانشگاه صنعتی شریف، آموزش های مرتبط با کارآفرینی، کسب و کار و مهارت های نرم به اتباع خارجی ساکن در ایران ارائه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه به  نقل از دانشگاه صنعتی شریف، دفتر آژانس سازمان ملل در امور مهاجرت در ایران و دانشگاه صنعتی شریف برای اجرای طرحی جهت ارائه ی آموزش های مرتبط با کارآفرینی، کسب و کار و مهارت های نرم به جامعه ی مهاجران ساکن در ایران به توافق رسیدند.

در همین راستا در هفته ای که گذشت لالینی ویراسامی، رییس دفتر آژانس سازمان ملل در امور مهاجرت در ایران و هیئت بلندپایه ای از این نهاد وابسته به سازمان ملل در دانشگاه صنعتی شریف حضور یافتند.

لالینی ویراسامی و هیئت همراهش پس از بازدید از دانشگاه صنعتی شریف در نشستی در محل ساختمان ریاست دانشگاه با حضور دکتر جلیلی رییس دانشگاه، دکتر محمدعلی کوچک زاده، معاون آموزشی دانشگاه و دکتر سید علیرضا فیض بخش، عضو هیئت علمی دانشکده ی مدیریت و اقتصاد و مدیر دفتر خلاقیت و گسترش کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف، به بحث و گفتگو پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شریف به اتباع خارجی آموزش کارآفرینی می دهد

دانشگاه شریف به اتباع خارجی آموزش کارآفرینی می دهد