مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-16اجتماعي

هوای ناسالم تهران برای گروه های حساس/ گرد و خاک آسمان پایتخت را غبارآلود کرد


بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هم اکنون (25 تیرماه) با شاخص 109 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

- بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هم اکنون (25 تیرماه) با شاخص 109 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، آسمان غبارآلود در صبح امروز (25 تیر) ناشی از گسیل و انتقال گردوخاک براثر وزش باد مؤثر تا نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده ها را تسهیل می کند، بااین حال احتمال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن ناشی از افزایش دما در ساعات بعدازظهر می تواند سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق شود.

تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی یکشنبه کاهش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق را به دنبال دارد، بااین حال احتمال وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات وجود دارد که می تواند منجر به گسیل و انتقال گردوخاک در مناطق مستعد شود.

کاهش نسبی تندی باد تا صبح فردا(26 تیر) و افزایش ترافیک صبحگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق می شود و کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای ناسالم تهران برای گروه های حساس/ گرد و خاک آسمان پایتخت را غبارآلود کرد

هوای ناسالم تهران برای گروه های حساس/ گرد و خاک آسمان پایتخت را غبارآلود کرد