مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-19سياسي

توجه به هیأت های دانش آموزی و نوجوانان در محلات تهران؛ رویکرد شهرداری در محرم 1402


مدیرکل فرهنگی و هنری شهرداری تهران برنامه های محرم 1402 شهرداری تهران را تشریح کرد.

- توجه به هیأت های دانش آموزی و نوجوانان در محلات تهران؛ رویکرد شهرداری در محرم 1402 مدیرکل فرهنگی و هنری شهرداری تهران برنامه های محرم 1402 شهرداری تهران را تشریح کرد.

مصطفی زیبایی نژاد در گفت وگو با ایسنا، در تشریح ویژه برنامه های فرهنگی شهرداری تهران در محرم و صفر امسال گفت: امسال تمرکز ما بر هیات های دانش آموزی و نوجوانان است که شناسایی و تقویت هیات های موجود، حمایت از هیات های نوجوانان و حتی راه اندازی هیات در محلاتی که هیات نوجوانان ندارند، در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در دهه اول محرم هیات های دانش آموزی فعال شده و به پاتوق نوجوانان تبدیل می شوند، گفت: اما از آنجایی که در دهه اول محرم هیات های محلی، تکایای بزرگ و مجالس روضه خانگی فعال هستند، کار ویژه تری را در دهه دوم محرم برای نوجوانان در دستور کار قرار دادیم.

پشتیبانی از هیات های بزرگ و نصب ایستگاه های صلواتی مدیرکل فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری به مانند سال های گذشته وظیفه پشتیبانی از هیات های بزرگ و نصب ایستگاه های صلواتی را در دستور کار قرار دارد، گفت: برنامه تلویزیونی با شبکه نسیم به نام از سرگذشت را از شب اول محرم تا آخرین روز ماه صفر در ساعت 21:30


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به هیأت های دانش آموزی و نوجوانان در محلات تهران؛ رویکرد شهرداری در محرم 1402

توجه به هیأت های دانش آموزی و نوجوانان در محلات تهران؛ رویکرد شهرداری در محرم 1402