مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-22پزشكي

استفاده طولانی از آب دستگاه های آب شیرین کن برای کودکان مضر است


رییس گروه بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: استفاده طولانی مدت از آب دستگاه های آب شیرین کن به علت کاهش املاح مفید آب برای سلامتی بدن، - به ویژه کودکان مضر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیده فاطمه حسینی اظهار داشت: استقبال عمومی از خرید آب از مراکز نمک زدایی (آب تصفیه کن) در سال های اخیر، اهمیت سلامت و بهداشت در این مراکز را دوچندان کرده است.

وی تصریح کرد: همان گونه که از نام این مراکز مشخص است، برخلاف تصور عموم این مراکز با فیلتر کردن آب شبکه عمومی و نمک زدایی آن، میزان املاح آب را کاهش می دهند و تصفیه به معنای از بین بردن عوامل میکروبی صورت نمی پذیرد.

رییس گروه بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: حذف کلر باقیمانده در آب تولیدی در دستگاه آب شیرین کن، امکان رشد مجدد میکروب ها را در آب به خصوص زمانی که آب تولیدشده در ظروف پلاستیکی و برای مدت چند روز نگهداری می شود مهیا می کند.

حسینی افزود: شهروندان با توجه به اینکه استفاده از آب دستگاه های آب شیرین کن در طولانی مدت به علت کاهش املاح مفید آب برای سلامتی بدن (بخصوص کودکان) مضر است، در صورت تهیه آب نمک زدایی، از مراکز نمک زدایی معتبر تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان، خرید نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده طولانی از آب دستگاه های آب شیرین کن برای کودکان مضر است

استفاده طولانی از آب دستگاه های آب شیرین کن برای کودکان مضر است