مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-19فرهنگي

شهرداری تهران از محمد معتمدی تجلیل کرد


در آیین رونمایی از سامانه مدرسه تهران، از محمد معتمدی (خواننده) که سال های طولانی به آموزش آواز پرداخته است، به پاس سال ها فعالیت در حوزه هنر و آموزش نسل های جوان تجلیل شد.

- در آیین رونمایی از سامانه مدرسه تهران، از محمد معتمدی (خواننده) که سال های طولانی به آموزش آواز پرداخته است، به پاس سال ها فعالیت در حوزه هنر و آموزش نسل های جوان تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم همچنین از هادی آرزم (نوازنده ویلن)، محمدرضا سرشار (نویسنده)، مصطفی محدثی خراسانی (شاعر) و احمد ناطقی (عکاس) به پاس سال ها فعالیت در حوزه هنر و آموزش نسل های جوان تجلیل شد.

آیین رونمایی از سامانه مدرسه تهران با حضور مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدرضا سرشار، هادی آرزم، مصطفی محدثی خراسانی، یوسفعلی میرشکاک، احمد ناطقی، محمد معتمدی، محمد انصاری و جمعی از اساتید و فعالین رشته های محتلف فرهنگی، هنری و ورزشی با هدف برگزاری دوره های حرفه ای، به روز و کاربردی ویژه نوجوانان و شهروندان تهرانی برگزار شد.

در این مراسم مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: من همیشه دغدغه ی آموزش را داشته ام و همواره فراهم کردن مکان و ظرفیت برای آموزش در کشور را آرزو داشتم تا اینکه خداوند متعال با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری این آرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران از محمد معتمدی تجلیل کرد

شهرداری تهران از محمد معتمدی تجلیل کرد