مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 19:102023-07-03اقتصادي

ناترازی صنعت برق میراث دولت های گذشته است


ناترازی صنعت برق میراث دولت های گذشته بوده که باید برای حل آن اقدامات زیربنایی را در دستور کار قرار داد.

- دبیر سندیکای صنعت برق کشور گفت: ناترازی صنعت برق میراث دولت های گذشته بوده که باید برای حل آن اقدامات زیربنایی را در دستور کار قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، مهدی مسائلی، دبیر سندیکای صنعت برق کشور در ارتباط با مشکلات و چالش های پیش روی صنعت برق کشور گفت: صنعت برق هم در بعد اقتصادی و هم در بعد تولید و مصرف دچار ناترازی شدیدی است که ارتباطی به دولت کنونی ندارد و در دولت های قبل نیز وجود داشته است و این مشکل از دولت نهم به بعد و به بخاطر تصویب قانون تثبیت قیمت ها در مجلس هفتم تشدید شد.

وی ادامه داد: برق یکی از انرژی های بسیار گران است که چه در بخش تولید، چه در بخش انتقال و چه در بخش توزیع و نیز تولید و نگهداری نیروگاه نیازمند هزینه های بسیار زیادی است، اما مشکلی که در کشور وجود دارد این است که هیچ تناسبی میان قیمت واقعی برق با قیمتی که از مصرف کنندگان گرفته می شود، وجود ندارد.

دبیر سندیکای صنعت برق اضافه کرد: ناترازی های امروز صنعت برق میراث دولت های گذشته برای دولت سیزدهم است که با توجه به افزایش شدید هزینه های تولید برق در سال های اخیر، روز به روز به مشکلات صنعت برق کشور اضافه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناترازی صنعت برق میراث دولت های گذشته است

ناترازی صنعت برق میراث دولت های گذشته است