مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-28سياسي

روایت شهید زنده از انفجار تروریستی هفتم تیر 1360


آیت الله قدرت الله نجفی یکی از بازماندگان انفجار تروریستی بمب در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر ماه سال 1360 است.

واقعه ای تلخ که در آن آن آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران وفادارش به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفتم تیرماه هر سال یادآور خاطره ای دردناک و تلخ برای ملت ایران است، خاطره ای که با شهادت آیت الله بهشتی به همراه 72 یار باوفایش کربلای دیگری را برای ایران رقم زد.

در هفتم تیر ماه 1360 یکبار دیگر ددمنشان جهان خوار بر قامت استوار مردان خدا از پشت خنجر زدند و به گمان خود کوشیدند که میدان را تهی کنند و قامت استوار ملتی را که چنین بپا خاسته است در هم شکنند؛ اما هر قطره خونی که چکید، گواه پایدار جنایت جهان خواران شد و هر مردی که در خون غلطید هزار مرد را استوارتر و مصمم تر راهی میدان کرد.

انقلاب نوپای اسلامی در سال 1360 یعنی حدود 3 سال بعد از پیروزی بر رژیم ستمشاهی، رویدادهای مهمی به خود دید، فرار خفت بار رجوی و بنی صدر، ترور نافرجام آیت الله خامنه ای، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، انفجار نخست وزیری، درگیری های خیابانی مسلحانه و لطمات جنگ ناجوانمردانه که بر ملت وارد می شد، همه وقایعی بودند که مقاومت ملت ایران را به رخ جهانیان می کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شهید زنده از انفجار تروریستی هفتم تیر 1360

روایت شهید زنده از انفجار تروریستی هفتم تیر 1360