مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 23:552023-06-25سياسي

3 زندانی ندامتگاه فردیس آزاد و برای 19 نفر مرخصی اعطا شد


رییس کل و جمعی از مدیران قضایی دادگستری کل البرز با حضور در ندامتگاه فردیس با 150 زندانی دیدار و گفت و گوی کردند و سه زندانی آزاد و برای 19 نفر مرخصی اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت هفته قوه قضاییه رییس کل دادگستری و معاونان وی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان البرز با حضور در ندامتگاه فردیس به دیدار و گفت و گو با زندانیان پرداختند.

حسین فاضلی هریکندی در حاشیه بازدید امروز که با هدف بررسی مشکلات زندانیان انجام شد بیان کرد: این برنامه با حضور 23 نفر از مدیران قضایی استان انجام شد و مشکلات و درخواست های 150 زندانی در دیدارهای چهره به چهره مورد بررسی قرار گرفت و دستورات مقتضی در خصوص رفع مشکلات صادر شد.

رییس کل دادگستری استان البرز با اعلام آزادی سه زندانی و اعطای مرخصی به 19 نفر در نتیجه دیدار امروز از ندامتگاه فردیس گفت: 150 درخواست مطرح شده منجر به تسریع در رسیدگی برای 15 نفر، تبدیل یا تقلیل قرار تأمین برای 7 نفر، پابند الکترونیکی برای 2 نفر، آزادی مشروط در خصوص 3 نفر، زندان باز درباره 3 نفر، اعسار و تقسیط برای 14 نفر، مرخصی درباره 19 نفر شد و در مورد بقیه نیز ارشادات قضایی لازم انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 زندانی ندامتگاه فردیس آزاد و برای 19 نفر مرخصی اعطا شد

3 زندانی ندامتگاه فردیس آزاد و برای 19 نفر مرخصی اعطا شد