مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-11سياسي

جامعه کارگری هم متاثر از نرخ تورم و هم موثر بر رشد تولید است


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه کارگری هم متاثر از نرخ تورم و هم موثر بر رشد تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ادامه مجموعه نشست های بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، نشست بررسی مسائل و نقطه نظرات جامعه کارگری با حضور رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان تشکل های کارگری به میزبانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزاری در این نشست با اشاره به تأکید رییس مجلس شورای اسلامی بر برگزاری این جلسه، افزود: راهبرد مرکز پژوهش های مجلس در بررسی کارشناسی طرح ها و لوایح، توجه به تصمیم گیری مشارکتی است و در همین راستا هنگام بررسی طرح ها و لوایح، از تمامی گروه های ذی نفع دعوت می کنیم که به بیان دغدغه ها و پیشنهادهای خود بپردازند.

نگاهداری گفت: در این حوزه تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توجه به مسائل کارگران، در وهله اول برای ما یک حجت شرعی محسوب می شود و باید تمام تلاش خود را برای تحقق توصیه های ایشان به کار بگیریم.

نگاهداری با اشاره به نامگذاری سال 1402 افزود: جامعه کارگری از یک طرف هم متأثر از نرخ تورم و هم مؤثر بر رشد تولید است و تلاش برای تحقق شعار سال، به طور مستقیم موجب بهبود شرایط زندگی کارگران و شرایط اقتصادی کشور می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه کارگری هم متاثر از نرخ تورم و هم موثر بر رشد تولید است

جامعه کارگری هم متاثر از نرخ تورم و هم موثر بر رشد تولید است