مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 16:152023-06-30سياسي

عدم وجود جاده کمربندی در دماوند موجب خسارت های جانی و مالی فراوان شده است


عدم وجود کمربندی در گیلاوند و رودهن موجب عبور خودروهای سنگین از داخل شهر می شود که علاوه بر ایجاد ترافیک سنگین و تداخل با خودروهای سبک موجب تصادفات خطرناک و خسارت های جانی و مالی فراوان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: روز سه شنبه گذشته متاسفانه برای بار چندم شاهد تصادف خطرناک در سرازیری پلیس راه بودیم که بر اثر آن 21 خودرو خسارت دیدند و 5 نفر مصدوم شدند.

وی افزود: عدم وجود کمربندی در گیلاوند و رودهن موجب عبور خودروهای سنگین از داخل شهر می شود که علاوه بر ایجاد ترافیک سنگین و تداخل با خودروهای سبک موجب تصادفات خطرناک و خسارت های جانی و مالی فراوان شده است.

امام جمعه دماوند گفت: وجود بریدگی ها و دور برگردان های غیراصولی در بلوار آیت الله خامنه ای گیلاوند و بلوار امام خمینی (ره) رودهن باعث ایجاد گره ترافیکی و بروز تصادفات می شود و اجرا نشدن طرح های اصلاح هندسی مصوب شورای ترافیک توسط ادارات مسؤول و ترک فعل های مربوطه مقدمه ترافیک بیشتر و ناراحتی مردم شده است.

فتاح دماوندی تصریح کرد: نبود پارکینگ عمومی در سطح شهرستان علی الخصوص در مراکز بزرگ خرید و بازار و نبود پارکینگ ویژه کامیون ها از مشکلات شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم وجود جاده کمربندی در دماوند موجب خسارت های جانی و مالی فراوان شده است

عدم وجود جاده کمربندی در دماوند موجب خسارت های جانی و مالی فراوان شده است