مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:352023-06-22اقتصادي

لزوم افزایش سهم صنایع مادر و تعاونی های بزرگ در چهارمحال و بختیاری


رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: سهم صنایع مادر و شرکت های تعاونی بزرگ در استان ما بسیار پایین است که لازم است با دستور وزیر تعاون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه عصر امروز در شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: سهم صنایع مادر و شرکت های تعاونی بزرگ در استان ما بسیار پایین است که لازم است با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ورود شرکت های سرمایه گذار تعاونی های بزرگ به منظور تکمیل زنجیره های ارزش تولید به استان تسریع شود.

رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 53 درصد از جمعیت استان ما تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است اما مراکز خدمات دهی تامین اجتماعی در استان به شدت ضعیف است.

وی افزود: پیشنهاد می شود در هر مرکز شهرستان یک مرکز خدمات تامین اجتماعی ساخته شود و همچنین مرکز درمان شماره یک شهرکرد که قرار بود در زمین 6 هزار هکتاری ساخته شود زودتر کلنگ زنی شود.

مبالغ بالای بیمه ساختمانی ادامه نهضت ملی مسکن در استان را دچار مشکل کرده است راستینه اضافه کرد: تا زمان اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی مبالغ بیمه ساختمانی به صورت اقساطی از متقاضیان گرفته شود چرا که همین مبالغ بالای بیمه ساختمانی ادامه نهض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش سهم صنایع مادر و تعاونی های بزرگ در چهارمحال و بختیاری

لزوم افزایش سهم صنایع مادر و تعاونی های بزرگ در چهارمحال و بختیاری