مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-06فرهنگي

قطار موسیقی نواحی به ایستگاه منطقه3 رسید/ یادبودی برای استاد فقید


نخستین شب شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه 3 به میزبانی استان آذربایجان شرقی شامگاه 14 تیرماه در مجموعه فرهنگی هنری تربیت شهر تبریز آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری شانزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران، نخستین شب میزبانی استان آذربایجان شرقی (منطقه 3) از این جشنواره با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان، محمدعلی مرآتی (دبیر جشنواره)، هنرمندان و علاقمندان در مجموعه فرهنگی هنری تربیت شهر تبریز برگزار شد.

در بخش ابتدایی نخستین شب شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران پس از سخنرانی غلامرضا میرزازاده (رییس انجمن موسیقی استان آذربایجان شرقی) و سید محمدحسین بلاغی مبین (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی) گروهی با حضور در صحنه، به سرپرستی استاد سونار نجاری بمنظور تجلیل از استاد محمد ابراهیم قراخانلو با حضور ایشان در مقام خواننده و نوازنده، دایره به قلعه را به اجرا درآوردند.

یاشار جوادپور و رضا نباهت نوازندگان کمانچه و ناقارا نیز نوازندگی این گروه را بر عهده داشتند.

در ادامه نیز استاد خسرو سرتیپی (شاعر، نباتی پژوه برجسته و پژوهشگر ادبیات، هنر و فرهنگ مردم آذربایجان) جملاتی در نظم و نثر در وصف توانمندی ها و آثار ابراهیم قراخانلو بر زبان آورد و در نهایت نیز از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار موسیقی نواحی به ایستگاه منطقه3 رسید/ یادبودی برای استاد فقید

قطار موسیقی نواحی به ایستگاه منطقه3 رسید/ یادبودی برای استاد فقید