مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-01اقتصادي

اجرای طرح قطار سریع السیر مشهد- گلبهار نیاز به تامین اعتبار دارد


اجرای طرح قطار سریع السیر مشهد- گلبهار نیاز به تأمین اعتبار دارد که اتخاذ تدابیر لازم برای این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا جعفری شامگاه جمعه در حاشیه نشست بررسی آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در شهرهای گلبهار و بینالود که به ریاست یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع قطار شهری مشهد - گلبهار از طرح های مهمی بود که در این نشست بررسی شد چرا که تکمیل آن برای حوزه حمل و نقل استان ضرورت دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در این نشست موضوعات و مسائل شهرهای جدید گلبهار و بینالود در خصوص نهضت ملی مسکن و حمایت از جوانی جمعیت و همچنین مولدسازی در جهت ارتقا سطح کیفیت زندگی در شهرهای جدید مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به سخنان استاندار خراسان رضوی در خصوص اهمیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی، افزود: همکاران ما باید تمام انرژی خود را بگذارند تا بتواند پاسخگو بار متقاضیان نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت باشند.

جعفری ادامه داد: نکته مهم این است که علاوه بر طرح نهضت ملی مسکن، ساخت مسکن و توجه به حوزه شهرسازی بر مبنای الگوی زیر ساخت ها و خدمات روبنایی و زیر بنایی نیز اهمیت ویژه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح قطار سریع السیر مشهد- گلبهار نیاز به تامین اعتبار دارد

اجرای طرح قطار سریع السیر مشهد- گلبهار نیاز به تامین اعتبار دارد